72 дизайнери, 50 шоу, 9 презентацій, 3 спеціальних проекти – 7 днів, що демонструють надпотужну силу української моди – ось лише деякі цифри Ukrainian Fashion Week SS19.
"Це великий сезон. Авторитет і популярність дизайнерських брендів, які беруть участь у Тижні. Кількість колекцій. Масштаб проектів. Ukrainian Fashion Week SS19 вражає. Якби ми говорили про ключове слово цього сезону, я б сказала "відповідальність". Відповідальному створенню одягу та відповідальному споживанню присвячені кілька проектів. Відповідальності за авторитет країни і за якість експортованого "продукту" присвячений Форум креативних індустрій. Відповідальності за розвиток української fashion-індустрії в цілому присвячується 43-й і всі попередні сезони Ukrainian Fashion Week", – розповідає Ірина Данилевська, організатор Ukrainian Fashion Week.
Цього сезону онлайн-ритейлер MODOZA.COM підтримує платформу Fashion Tech Ukraine і представляє унікальний сервіс зі створення образів, що є ще одним прикладом використання штучного інтелекту в fashion-індустрії. Сервіс показує, як нові технології змінюють наше життя і сприяють руху свідомого споживання, що допомагає зробити безпомилковий вибір під час покупки через інтернет. Також Ukrainian Fashion Week продовжує спільну з British Council програму підтримки і розвитку молодих дизайнерів України – Fashion DNA-Ukraine. Цього року програма Fashion DNA-Ukraine фокусується на особливостях просування бренду в digital-просторі та акцентує увагу на фінансових аспектах e-commerce.
В рамках нового сезону Ukrainian Fashion Week в Мистецькому Арсеналі представлять фінальну креативну частину проекту. Її ментором став британський діджитал-артдиректор Jon Emmony, в портфоліо якого роботи для Kanye West, Victoria Albert Museum, Nike та інші.
Представник ритейл-платформи Farfetch і британські консультанти відібрали для участі в проекті вісім українських брендів – Kir Khartley, Elenareva, The Coat by Katya Silchenko, Jean Gritsfeldt, FROLOV, Roussin, Gasanova, Marsala. Дизайнери спільно з креативною командою Seentax Services, в складі якої арт-дирекшн – Любов Кучерява і Влад Дмитрієв, фотограф – Мішка Бочкарьов, звуковий дизайн – Саша Злих, Данило Сенічкін, 3D моделювання – Володимир Козлов, куратор – Іра Лупу, створили інтерактивний сайт, в якому діджитал-скульптури допомагають розкрити світ дизайнера і настрій колекції.
Глобальний рух солідарності HeForShe спільно з Ukrainian Fashion Week представляє проект, в рамках якого представники української fashion-індустрії приєднаються до діалогу про права людини, щоб заявити, що кожен з нас може і має право мати такий вигляд, як хоче; що ми не зобов'язані підлаштовувати свій зовнішній вигляд під очікування суспільства або протилежної статі.
Дизайнери в колаборації з художниками і художницями створили образи, натхненням для яких став рух HeForShe, тема гендерної рівності, прав людини і свободи вибору. У проекті взяли участь відомі fashion-бренди України: BEVZA, Lake Studio, LITKOVSKAYA, FROLOV і ARTEMKLIMCHUK, а також відомі художники і ілюстратори: Вова Воротньов, Анатолій Бєлов, Марія Гаврилюк, Марія Ралемська і Маша Шубіна.
Серед хедлайнерів Ukrainian Fashion Week SS19, дизайнери та бренди, які успішно представляють Україну на світовій модній арені: POUSTOVIT, LAKE STUDIO, IENKI IENKI, RUSLAN BAGINSKIY, KSENIA SCHNAIDER та інші.