Шістнадцять років тому Chanel влаштували своє друге в історії круїзне шоу в Лос-Анджелесі. Моделі виходили з дверей приватного літака, позначеного подвійним C бренду, на подіум, який огинав ангар для літаків у Санта-Моніці. Цього року французький дім влаштував шоу на ділянці Paramount Studios, a Марго Роббі, Крістен Стюарт, Райлі Кіо, Ісса Рей та Маріон Котіяр були помічені в першому ряду.
Історія, яку Chanel створили навколо цієї курортної колекції, була присвячена голлівудським зв’язкам бренду. Перша поїздка Коко Шанель до Каліфорнії відбулася майже 100 років тому, приблизно в 1931 році. Вона створювала одяг для фільмів таких режисерів, як Джордж Кьюкор і Жан Ренуар. Під час свого 36-річного перебування на чолі бренду Лагерфельд зміцнив кінематографічну честь Шанель, подружившись із Пенелопою Крус, Тільдою Свінтон та багатьма іншими актрисами.
Напередодні показу Віржіні Віар рекламні щити, які анонсували показ як подію "Тільки на одну ніч", з’явилися містом, чітко наголошуючи на залученості Chanel у домінуючу культуру Лос-Анджелеса. Крім того, кожен із сотень гостей показу отримав власну мініверсію рекламного щита зі своїм ім’ям у верхній частині. Віар шукала натхнення не в екрані чи червоних доріжках, а в тому, що здавалося більш повсякденним, звичним прикладом Лос-Анджелеса: набережній Веніс-Біч, ігровому майданчику для роликових ковзанів і епічних заходах сонця.
Спортивна атмосфера колекції з її гетрами, кросівками на танкетці, біговими шортами та плавками, була чимось справді новим. Такі ансамблі вміло сусідили із сукнями з тканин, що струмують, романтичними блузами, жакетами, всипаними сотнями блискіток, та, звісно, культовими твідовими костюмами.