Українська балерина і модель Соня Мохова зняла чотири ролика на свій iPhone для рекламної кампанії Acne Studios.
Весняно-літня колекція 2019 року Acne Studios присвячена світу танцю. Багато речей лінії декоровані графічними зображеннями у вигляді балетних постерів і малюнків з великих оперних театрів і Лебединого озера.
Озброєний темою шведський бренд доручив українській балерині Соні Моховій зняти чотири короткі відео, в яких вона танцює в одязі з нової колекції. Соня зняла ролики на свій смартфон і зізналася, що часто знімає відео про танці на iPhone, тому вона просто адаптувала цю звичку для нової рекламної кампанії. Головною ідеєю відео стало показати багатоплановість сучасного балету. Так, танцівниця демонструє чотири види танцю: міський, богемний, оперний і розминку.