У 2014 році Calvin Klein запустив кампанію #MYCALVINS. Це означало, що під цим тегом в Instagram шанувальники марки викладали фото в їхніх "кельвінах". Модний блогер і тепер уже дизайнер К'яра Ферраньї раніше вже взяла участь в акції. До неї приєдналися Джастін Бібер і Кендалл Дженнер, Френк Оушен і Белла Хадід.
Новим обличчям оригінальної кампанії стала Соланж Ноулз разом зі своїми музикантами. Образи співачки і її команди уособлюють кампанію "Моя сім'я: #MYCALVINS", в якій основна увага приділяється зв'язкам між людьми, а не просто селфі. Це також перший раз, коли Calvin Klein запустив першу цифрову рекламну кампанію, проігнорувавши запуск друку на користь соціальних медіа.
Читайте також: