Модний Дім Dolce & Gabbana запустив нову рекламну кампанію, обличчям якої стала актриса Софія Вергара. Колумбійка показує сумку Devotion — уже відому багатьом клієнтам марки модель, частину коштів від продажу якої тепер буде спрямовано на благодійність.
Команда Dolce & Gabbana і далі бере участь у боротьбі проти коронавірусної інфекції й ініціювала Amore for Scientific Research, у межах якої підтримує наукові дослідження університету Humanitas, спрямовані на поліпшення епідеміологічної ситуації у світі. "Весь світ і життя кожного змінилися сьогодні. Ми сподіваємося, що ця ситуація в підсумку приведе нас до справжнього відродження. За допомогою цієї рекламної кампанії хочемо зробити свій внесок у розвиток медицини, яка важлива як ніколи", — прокоментували ініціативу Доменіко Дольче й Стефано Габбана.