"Я пробував знайти новий підхід до визначення одягу", – пояснює дизайнер Джонні Йоганссон колекцію сезону весна-літо 2019, рясніючу нетрадиційними текстурами і відтінками, які вже стали фірмовим почерком бренду.

На перший погляд здається, що дизайнер захоплюється явною непрактичностью деяких речей. При цьому, він пропонує кілька вдалих варіантів стилізації цього одягу. Армійська польова куртка була скроєна як міське пальто, а бежевий тренч прикрасив рифлений комір. Йоганссон застосовував неонові відтінки до несподіваних предметів, наприклад, до oversize костюмів, або до куртки з капюшоном і з застібками у вигляді петель з мотузки. Знаковою річчю колекції стала темно-синя парка з фотопринтом островів навколо Стокгольма, розміщених всередині капюшона.
Переглянути всю колекцію можна тут.