Тиждень моди в Парижі стартував масштабно – його відкрило шоу модного Будинку Christian Dior, яке цього сезону відбулось не в музеї Родена, а на території іподрому Лоншан. За два тижні команда Александра де Бетака вибудувала тут павільйон розміром 1000 квадратних метрів та перетворила подіум в танцювальний зал.
Саме танцям Марія Грація К'юрі присвятила нову колекцію, а її музами стали видатні танцівниці: Лої Фуллер, Айседора Дункан, Піна Бауш і Марта Грем. Кожна з цих жінок за допомогою танцю говорила про свободу, про неї ж на мові моди сьогодні говорила і К'юрі.
Її першим кроком стало позбавлення від корсетів, які за останні кілька сезонів вже встигли стати візитними картками Christian Dior. Італійка зробила основою колекції повсякденні сукні, які не утрудняють рухів, а замість складних фактур вибрала еластичний джерсі. "Сукні з шовкового джерсі вперше з'явилися на подіумі Christian Dior, – розповідає К'юрі. – І вони відмінно ілюструють потреби сучасних жінок, які перебувають у постійному русі. Одяг сьогодні не повинен нам заважати і сковувати, а повинен стати нашим продовженням". Силуети, при цьому, дизайнер залишила звичні – new look 1950-х зберігає свій вплив на естетику бренду, але постійно еволюціонує.
Вплив танцювальної уніформи відчувається і в кольоровій палітрі колекції – стримані непомітні кольори мають елегантний і аристократичний вигляд. Пісочні відтінки, кава з молоком, екрю і палева гама сусідять з чорним, темно-синім і сірим. Ніяких акцентів чи яскравих спалахів.
Кутюрні традиції Christian Dior у новій колекції продовжені в аксесуарах – К'юрі грається з сумкою-сідлом і експериментує з взуттям. Наприклад, напівпрозорі туфлі у неї натхненні балетними пуантами.
Вишенькою на торті цієї колекції став виступ трупи хореографа Шарон Еяль, яка вкотре показала, що мова танцю і мова моди зрозумілі без зайвих слів і кордони їм не страшні.