На Тижні чоловічої моди в Парижі відбувся один з найочікуваніших показів – Valentino. Креативний директор бренду, П'єрпаоло Піччоллі, знову показав, що вміє майстерно поєднувати минуле і майбутнє, західну естетику і східне сприйняття світу.
За словами дизайнера, в цій чоловічій колекції він надихався стилем італійських чоловіків 1980-х років, а головною в його мудборді стала фотографія Герба Ритца, на якій зображена людина у вільному костюмі Valentino. Однак це був лише фундамент колекції, її база, а ось з оформленням Піччоллі якраз і допомогли представники двох різних модних естетик.
Так, принти для колекції створив японець Джун Такахаші, креативний директор бренду UNDERCOVER, якого називають одним з найбільш таємничих сучасних дизайнерів. У його малюнках можна прочитати референси до творів Едгара Аллана По – містичні, темні і напружені. А ось над аксесуарами Піччоллі працював разом з німецьким брендом Birkenstock – одним із символів західної утилітарності і глобалізації. Ці "потворні", але дуже функціональні і "вічні" шльопанці можна побачити в будь-якому куточку планети. Ці дві колаборації і допомогли Піччоллі зібрати разом деталі і ідеї, які б складно було уявити в одному шоу.
Сам дизайнер такий несподіваний мікс прокоментував з властивою італійцям практичністю: "Одяг у вуличному стилі ставатиме дедалі популярнішими – люди не будуть кожного дня ходити в черевиках, коли відкрили для себе кросівки або біркентштоки, в яких їм набагато зручніше. Моя ж мета – зберегти цей комфорт, але зробити його цікавішим".