Восени минулого року компанія MTI Fashion відкрила в Києві бутик одного з найвідоміших взуттєвих брендів Tod's. Історія цієї марки починається ще на початку ХХ століття, але свою сучасну назву і всесвітню славу вона отримала тільки в кінці 1970-х, коли придумали легендарні мокасини. Сьогодні бренд продовжує йти в ногу з часом, але залишається при цьому вірним найвищим стандартами якості та традиціям минулих поколінь. У результаті вдаються колекції, за якими шанувальники Tod's повертаються знову і знову. Vogue.ua розповідає про хіти бренду і секрети його успіху.
На початку 1920-х років взуттьовик Філіппо Делла Валле відкрив майстерню в селі Казетте-д-Еге, яка потім перетворилася в невелику фабрику завдяки його синові Доріно. Однак переломним для цього сімейного бізнесу стає прихід Дієго Делла Валле, представника третього покоління. Він не тільки продовжив справу діда і батька, а й ефективно масштабував її. В середині 1970-х молодий підприємець почав співпрацювати з американськими універмагами, виробляти для них взуття таких марок як Calvin Klein, Ferre і Fendi. Через кілька років роботи він зрозумів, що вже досить зміцнів і готовий працювати над своїм брендом. Так і народився Tod's.
Спочатку компанія називалася JP Tod's. Доріно і Дієго знайшли це в телефонному довіднику Бостона і така назва здалася їм досить милозвучною, короткою і такою, що запам'ятовується. Через три роки роботи їм вдалося створити свій головний хіт – мокасини Tod's.
Якість – синонім взуття Tod's. Виробництво кожної пари взуття – це добре налагоджений процес, який складається з більш, ніж 100 етапів: від ручного розрізання шкіри до зшивання всіх елементів в єдину пару. Залежно від дизайну може знадобитися до 35 шматочків для виготовлення взуття, кожен з яких індивідуально обробляють. На кожному етапі є відповідальний артизанальний майстер.
На складах Tod's зберігається найкраща у світі шкіра, перш за все, з німецьких і французьких шкіряних заводів. Деяким відрізкам потрібні роки, щоб отримати необхідний відтінок. Кожну шкурку перевіряють експерти Tod's, які контролюють колір, товщину і текстуру. Коли процес виробництва пари завершений, вона проходить ще один контроль і при найменшому дефекті її утилізують. Така система і гарантує заявлену якість.
Мокасини Tod's, які сьогодні більше відомі просто як Gommino, придумані 1978 року, а натхненням для їх створення стало взуття для водіння, популярне в Італії в 1950-х роках. Його відмінна риса – це 133 шипи, які вирізняють їх не тільки візуально, але і забезпечують відмінну амортизацію і комфорт при носінні. За ці роки мокасини не раз перевидавали і переосмислювали, але все одно їх не можна сплутати ні з чим іншим.
Першим новинку приміряв Джанні Аньєллі, власник автоконцерну Fiat. У нових мокасинах він прийшов на телешоу і їх захотіла вся країна. Негласним амбасадором жіночих мокасинів Tod's Gommino стала Одрі Гепберн – крихкість акторки і її любов до елегантних, але при цьому практичних, образів зробили винахід Делла Валле ідеальним для її стилю.
1997 року бренд Tod's зайнявся випуском сумок і перша ж модель викликала фурор. У підсумку вона отримала назву D-Bag, так стала однією з найулюбленіших аксесуарів принцеси Діани. Дружина принца Чарльза полюбила її за позачасовий дизайн і бездоганну якість. Ця сумка є чудовою ілюстрацією до терміну "стримана розкіш", адже вона не кричить про себе, а підтримує загальний настрій.
За 20 років D-Bag практично не змінилася, але все одно отримала нові характеристики: стала м'якшою, з полегшеним силуетом і обробкою ручного різання. Нова версія називається D-Styling і точно сподобається жительці великого міста, яка цінує якість і комфорт. У новій колекції ці сумки зшиті не тільки з однотонної шкіри – кольорової або класичних натуральних відтінків, а й в комбінації кількох фактур і принтів.
У новій рекламній кампанії D-Styling представляють відразу кілька дуже різних дівчат: модель Ірина Шейк і акторки Меггі Цзян, Син-Чхе Чон і Нана Ейкура, кожна з яких не просто показує сумку, а відкриває глядачам свій світ, своє життя. Називається кампейн My Life Is In This Bag і демонструє, що не дарма кажуть: "Гарна сумка – це найкраща подруга будь-якої дівчини".
У сезоні весна-літо 2019 мокасини Gommino отримали абсолютно новий настрій – у них з'явилися плетена підошва, декор у вигляді грайливих пензликів і вишивка у вигляді кількох сердець, з'єднаних разом. Також команда бренду додала босоніжки і зручні сандалі. Серед сумок головною прем'єрою стане вже описана раніше D-Styling.
Якість у Tod's називають головним ключем до успіху, який допомагає їм залишатися популярними вже кілька десятиліть поспіль. Всю продукцію бренду виготовляють виключно в Італії, і ця стратегія робить бренд привабливим для клієнтів з сезону в сезон. Займаються в Tod's і привабленням молодої аудиторії – міленіалів і покоління Z. Марка активно працює в діджитал-напрямку, використовує локальні особливості ринків, різні мови і співпрацює з інфлюенсерами.
У Tod's готуються до відкриття нового флагманського бутика, який з via Della Spiga переїхав на via Montenapoleone, а також зовсім скоро представлять другу главу їх проекту T factory, що об'єднує відразу кілька творчих проектів.
Київський бутик Tod's у соціальних мережах:
Instagram: @mti.fashion
Facebook: www.facebook.com/mtifashion.official
Адреса бутика: м. Київ, Пасаж, вул. Хрещатик 15/4, бутик Tod's