У сезоні весна-літо 2020 Dolce & Gabbana повертаються на улюблену Сицилію. Нова рекламна кампанія бренду виконана в чорно-білому кольорі, так нагадує фільми в дусі італійського неореалізму. Ці картинки немов вихоплені з життя реального сицилійського містечка, вулицями якого ходять розкішні синьйори в чорних мереживах, поруч веселяться діти, а старенькі пасуть кіз.
Зняти цю кінематографічну історію Доменіко Дольче і Стефано Габбана довірили фотографу Сальво Алібріо, а головними героїнями вибрали давніх подруг бренду – італійку Бьянку Балті, бразилійку Ізабелі Фонтану і американку Джессіку Стем. Всі вони чудово влилися в роль сицилійських синьйор, які не бояться своєї жіночності.
Переглянути всю історію: