Сезон осінь-зима 2018/19 починається з сюрпризу – колаборації шведських брендів Acne Studios і Fjällräven (та сама марка, яка випускає улюблені рюкзаки з лисичками на логотипі). В капсульну лінію увійшли: пуховики, куртки, анораки і знакові рюкзаки Fjällräven. Всі речі в колекції будуть прикрашені нашивками з прапором Швеції і камуфляжним принтами.
"Я виріс з Fjällräven. Якщо ви швед, у вас будуть дуже специфічні відносини з цим брендом. Я дуже пишаюся тим, що він шведський і хотів поділитися любов'ю до Fjällräven зі світом", – розповідає Джонні Йоганссон, креативний директор Acne Studios. Нову колекцію можна буде придбати вже з 6 вересня в магазинах і на офіційних сайтах Fjällräven і Acne Studios.