Міжнародна діяльність завжди була важливою для українських дизайнерів, але після повномасштабного вторгнення її роль стала ще більшою — присутність на закордонних ринках дозволяє брендам випускати нові колекції, підтримувати команди та економіку країни. Сьогодні наші марки можна зустріти всюди — від Копенгагена до Нью-Йорка. Розповідаємо, хто з українських брендів підкорював у новому сезоні Велике яблуко.
Bevza
Цієї осені бренд Bevza повернувся на нью-йоркський Тиждень моди після паузи завдовжки в сезон — міжнародній аудиторії дизайнерка Світлана Бевза представила нову весняно-літню колекцію, присвячену пристрасному та свідомому молодому поколінню, сповненому рішучості зробити свій внесок у мирне майбутнє. Основним кольором колекції очікувано став білий, а центральним елементом Бевза вибрала чорнобривці — традиційну квітку, яку в Україні споконвіку оспівували. Відкрила показ українка Ірина Кравченко.
Cover
Молодий бренд Cover цього сезону дебютував на Тижні моди в Нью-Йорку з колекцією Uncover, присвяченій сучасній жінці і її багатогранності. "У світі, який часто вимагає від жінок бути жорсткими, наш останній дроп є нагадуванням про те, що сила у вразливості. Це нормально — знову бути цією маленькою дівчинкою", — розповідає засновниця бренду Анастасія Федорова, яка побудувала колекцію на поєднанні монохромних тканин, багатошаровості та гри силуетів.
Kachorovska
Бренд Kachorovska втретє представив колекцію під час New York Fashion Week. Презентація відбулась у рамках шоуруму UKRAINIAN FASHION. Shaping style. Empowering Change. "У Нью-Йорку кожна будівля має індивідуальний характер, як і кожна людина на вулиці. Це найсамодостатніше місто, яке я зустрічала, і в Києві зараз така ж атмосфера. В цьому два міста схожі. Ми живемо для себе, своєї радості й задоволення, живемо пристрастю, і не намагаємось нікого вразити. Ця жага до життя на 100% є в нашій весняній колекції взуття, і ньюйорківці це відчули, чому я безмежно радію. Колекцію хвалять, приміряючи взуття, жінки буквально шоковані, що красиве взуття може бути настільки зручним. Вони відчувають нашу турботу про жінок і пристрасть до взуття", — розповідає креативна директорка Kachorovska Аліна Очеретяна.
Gudu
Український бренд GUDU модний сезон весна-літо 2024 розпочав у Будапешті, а потім нова колекція полетіла до Нью-Йорка, де була представлена міжнародним байєрам та пресі в рамках шоуруму за підтримки ритейлера Angels of Fashion. "Чорний — це моя стихія, а сьогодні він ще і якнайкраще передає настрій", — розповідає дизайнер Лаша Мдінарадзе, якого завжди надихав світ і люди навколо. Не могла на нього не вплинути і нова реальність, в якій живе Україна. Однією з ключових сюжетних ліній колекції став пошук відчуття захисту. Це знайшло своє вираження у оверсайз-силуетах, використанні утилітарних деталей та матеріалів. Так, форма плечей на жакетах нагадує щити, а великі кишені — про важливість завжди мати при собі все необхідне. Куртки, водночас утилітарні та складні, створені зі спеціальної плащовки, яка надійно захищає від вітру і дощу. При цьому Мдинарадзе наголошує, що він залишився вірний головній ідеї бренду — робити жінку особливою і дарувати їй відчуття впевненості.
Jamemme
Цей український бренд вже добре знають у Нью-Йорку. Кілька сезонів поспіль Jamemme влаштовував тут модні покази, а цього року також став одним з учасників шоуруму UKRAINIAN FASHION. Shaping style. Empowering Change. Дизайнерка Юлія Ярмолюк продовжує надихатися квітами, експериментувати зі складним плісуванням, доповнюючи його яскравими відтінками.