Що українські бренди продемонстрували на Тижні моди в Нью-Йорку

Міжнародна діяльність завжди була важливою для українських дизайнерів, але після повномасштабного вторгнення її роль стала ще більшою — присутність на закордонних ринках дозволяє брендам випускати нові колекції, підтримувати команди та економіку країни. Сьогодні наші марки можна зустріти всюди — від Копенгагена до Нью-Йорка. Розповідаємо, хто з українських брендів підкорював у новому сезоні Велике яблуко.

Bevza

Цієї осені бренд Bevza повернувся на нью-йоркський Тиждень моди після паузи завдовжки в сезон — міжнародній аудиторії дизайнерка Світлана Бевза представила нову весняно-літню колекцію, присвячену пристрасному та свідомому молодому поколінню, сповненому рішучості зробити свій внесок у мирне майбутнє. Основним кольором колекції очікувано став білий, а центральним елементом Бевза вибрала чорнобривці — традиційну квітку, яку в Україні споконвіку оспівували. Відкрила показ українка Ірина Кравченко.

Bevza

Cover

Молодий бренд Cover цього сезону дебютував на Тижні моди в Нью-Йорку з колекцією Uncover, присвяченій сучасній жінці і її багатогранності. "У світі, який часто вимагає від жінок бути жорсткими, наш останній дроп є нагадуванням про те, що сила у вразливості. Це нормально — знову бути цією маленькою дівчинкою", — розповідає засновниця бренду Анастасія Федорова, яка побудувала колекцію на поєднанні монохромних тканин, багатошаровості та гри силуетів.

COVER

Kachorovska

Бренд Kachorovska втретє представив колекцію під час New York Fashion Week. Презентація відбулась у рамках шоуруму UKRAINIAN FASHION. Shaping style. Empowering Change. "У Нью-Йорку кожна будівля має індивідуальний характер, як і кожна людина на вулиці. Це найсамодостатніше місто, яке я зустрічала, і в Києві зараз така ж атмосфера. В цьому два міста схожі. Ми живемо для себе, своєї радості й задоволення, живемо пристрастю, і не намагаємось нікого вразити. Ця жага до життя на 100% є в нашій весняній колекції взуття, і ньюйорківці це відчули, чому я безмежно радію. Колекцію хвалять, приміряючи взуття, жінки буквально шоковані, що красиве взуття може бути настільки зручним. Вони відчувають нашу турботу про жінок і пристрасть до взуття", — розповідає креативна директорка Kachorovska Аліна Очеретяна.

Kachorovska

Gudu

Український бренд GUDU модний сезон весна-літо 2024 розпочав у Будапешті, а потім нова колекція полетіла до Нью-Йорка, де була представлена міжнародним байєрам та пресі в рамках шоуруму за підтримки ритейлера Angels of Fashion. "Чорний — це моя стихія, а сьогодні він ще і якнайкраще передає настрій", — розповідає дизайнер Лаша Мдінарадзе, якого завжди надихав світ і люди навколо. Не могла на нього не вплинути і нова реальність, в якій живе Україна. Однією з ключових сюжетних ліній колекції став пошук відчуття захисту. Це знайшло своє вираження у оверсайз-силуетах, використанні утилітарних деталей та матеріалів. Так, форма плечей на жакетах нагадує щити, а великі кишені — про важливість завжди мати при собі все необхідне. Куртки, водночас утилітарні та складні, створені зі спеціальної плащовки, яка надійно захищає від вітру і дощу. При цьому Мдинарадзе наголошує, що він залишився вірний головній ідеї бренду — робити жінку особливою і дарувати їй відчуття впевненості.

GUDU

Jamemme

Цей український бренд вже добре знають у Нью-Йорку. Кілька сезонів поспіль Jamemme влаштовував тут модні покази, а цього року також став одним з учасників шоуруму UKRAINIAN FASHION. Shaping style. Empowering Change. Дизайнерка Юлія Ярмолюк продовжує надихатися квітами, експериментувати зі складним плісуванням, доповнюючи його яскравими відтінками.

Jamemme

Популярне на VOGUE