Досвід та знання Ріккардо Тіші про мистецтво крою та драпірування, набуті в Givenchy, його європейський інстинкт витонченої сексуальності і прихильність до сучасних тканин – сильні сторони, які з приходом дизайнера щосезону роблять Burberry все кращим і кращим.
Послужний список креативного директора не лише робить колекції цього бренду різноманітнішими, а й приваблює молоду аудиторію. "Тренчі і клітинка назавжди залишаться символами Дому, але суспільство змінилося, світ змінюється, і тепер люди хочуть носити різні речі. Тому глобалізація стилю – підхід, на якому я хочу зосередитися", – сказав дизайнер.
Монохромні образи, безпосередньо сірого і пісочного відтінків, пронизують всю колекцію. Тіші представив кілька варіацій костюмів: від сучасного ділового і до двійки з укороченими спереду і подовженими ззаду спідницями. Деконструкція, драпірування, грамотне нашарування – дизайнер активно демонструє майстерність за допомогою віртуозної гри з тканинами.
У чоловічій частині колекції тішизм виражений в великих сорочках-регбі, знакових мішкуватих шортах, які дизайнер покрив білим мереживом і мереживною панеллю, що розвіюється ззаду, та ідеально складених костюмах з вигадливими деталями. Поряд з Вірджилом Абло в Louis Vuitton і Кімом Джонсом у Dior, Тіші просуває культуру Burberry до нового виду декоративної мужності.
Переглянути всю колекцію Burberry весна-літо 2020.