Український бренд Flow The Label, серед прихильниць якого є королева Ранія і одна з найвідоміших індійських акторок Карина Капур Хан, цього сезону відмовився від традиційного формату проведення показу, натомість обмежився затишною та камерною презентацією. Місцем знайомства з новою колекцією став ресторан KAMA.
"Ми всі кудись біжимо і поспішаємо, а іноді слід зробити паузу і трохи розслабитися, – розповідає дизайнерка бренду Вікторія Баланюк. – Саме з думками про вигорання і важливість відновлення сил і життєвого балансу я створювала цю колекцію. Мені хотілося зробити речі, в яких з'являється бажання відпочивати, насолоджуватися моментом і нічого не робити".
Джерелом натхнення для Баланюк стали роботи французького фотографа Жака-Анрі Лартіга, зняті у Біарріці і на Лазурному узбережжі. Лартіг жив і працював у 1930-х роках, а його фотографії пронизані почуттям умиротворення, але при цьому в них є життя і динаміка. Головною героїнею фотографа була його кохана Рене Перль, в образах якої можна побачити відгомони колекції Flow The Label: ідеальні лляні двійки з широкими штанами, сукні з хвилями вздовж тіла, бермуди і топи, що оголюють живіт.
"Уже рік я живу на Кіпрі і море стало великою частиною мого життя: воно надихає, заспокоює і дає сили, – каже Вікторія. – Тому коли я побачила фотографії Лартіга, особливо ті, де відображена Перль, то сумнівів про настрій колекції вже не було".
У колекції легко читається морський настрій. Наприклад, сукні і топи з жатої тканини нагадують бурхливе море, яскраві відтінки блакитного і коралового асоціюються з небом і променями пізнього сонця, а бежево-блакитна смужка і сіро-бежеві відтінки лляних костюмів наче промовляють: "І нехай весь світ зачекає".
Ознайомитися з новою колекцією прийшли: Яна Бучко, Наталія Листопад, Катерина Кулик, Інна Грицик, Віолетта Федорова, Валентина Супіханова і Катя Мар'яш.
Фото: Юрій Яцкулич