Acne Studios представив лукбук колекції сезону осінь-зима 2020/2021, головними героями якого стали члени команди бренду та їхні собаки.
Щоб зазнімкувати одяг, на якому у вигляді принтів з’являється найкращий друг людини, Acne Studios зібрав членів своєї команди для портретів з їхніми собаками. Фотографував для лукбуку Андерс Едстрем. Працівників бренду разом з їхніми псами закарбували в oversize-костюмах з поточної колекції в штаб-квартирі Acne Studios у Стокгольмі.
"Не так давно я сам став власником собаки. Відтоді почав помічати „собачників", що гуляють, живуть, стильно вдягаються. Раніше я не бачив їх такими, а тепер, гадаю, я сам ним став. Цією колекцією я хотів віддати належне цій субкультурі за все те натхнення, яке вона мені дала", — каже Джонні Йоганссон, креативний директор Acne Studios.
На портретах зображений директор з гуртового продажу Понтус Бьоркман і його йоркширський тер’єр Кензо; директор з комунікацій Едуард Шнайдер і його мініатюрна такса Пумба; технічний дизайнер Іоана Чокан і її французький бульдог Джаспер та інші працівники лейбла.
Колекція Acne Studios осінь-зима 2020/2021 — це переосмислення вінтажного спецодягу. Принти із зображеннями собак, які наносять трафаретною печаткою по всій колекції на бавовняні матеріали. Колекція складається з різних тканин, від деніму й фланелі до шовку, та поєднань сміливих і нейтральних відтінків.