Осінь ближче, ніж здається. Знають це і модні бренди, які активно публікують рекламні кампанії наступного сезону осінь-зима 2019/2020. Одну з найкрасивіших кампейнів представила марка Etro, що запросила представляти нову колекцію відразу декількох топ-моделей різного віку: Ембер Валлетту, Тейлор Гілл, Грейс Елізабет, Марису Беренсон і Андреа Дьякону.
Проходили зйомки в самому серці Нью-Йорка – на Мангеттені, а фоном крім відомих хмарочосів стали валізи, що підкреслюють "дух мандрів" у ДНК Etro. Образи дівчат – відповідні: струмливі сукні, прикрашені фірмовим пейслі-принтом, плісировані спідниці довжиною до підлоги як у кочівниць і об'ємні светри з в'язаними візерунками в найкращих традиціях племінних народів. При цьому фотографу Касу Берду і стилісту Джорджу Кортине вдалося зберегти елегантність італійської марки, яка завжди вміла поєднувати минуле і сьогодення в своїх колекціях.