Black Friday – день, який дає старт низці передріздвяних розпродажів. З кожним роком бренди все більше експериментують з форматом, привертаючи увагу покупців, то величезними знижками, то несподіваними пропозиціями. Vogue.ua зібрав найбільш обговорювані приклади, які можна зустріти в "Чорну п'ятницю".
Black Friday часто асоціюється зі знижками на побутову техніку, одяг або аксесуари, проте в цей день можна зробити і куди більш значущу покупку, солідно заощадивши. Наприклад, девелоперська компанія ZV Development вирішила побити рекорд за розміром знижки в традиційну Чорну п'ятницю – чотири домоволодіння QDRO-terraced house в закритому котеджному містечку "Коник" будуть доступні зі знижками до 3 000 000 гривень кожен.
QDRO-terraced house – це новий формат житла у великому місті, який передбачає розташування недалеко від центру, але при цьому власний просторий будинок, в якому продумано абсолютно все – в'їжджай і живи. Він повністю мебльований, причому на 90% меблями, зробленими в Україні. Площа кожного домоволодіння – 223 кв. м, а ділянки – 5 соток. Причому, ландшафтний дизайн на кожному з них унікальний – розробила його студія V POLE DESIGN.
Детальніше про умови акції – за посиланням.
Однією з найбільш обговорюваних Black Friday-акцій став розпродаж старих ноутбуків, які можна було купити за 50 $ за одиницю. За ними вишикувалася черга в 12 000 чоловік і тисняви уникнути не вдалося – кілька десятків мисливців за знижками були травмовані. Однак для американців "Чорна п'ятниця" вже давно стала справжнім атракціоном і багато з них спеціально беруть у цей день вихідний, з ночі займають місця під магазинами і навіть розбивають там намети.
У США навіть парки влаштовують собі "Чорну п'ятницю" – в цей день вони роблять безкоштовний вхід. Цього року відразу 137 національних парків візьмуть участь в акції. Багато американців жартують, що хоч десь в цей день можна буде не витрачати гроші.
Відправитися у відпустку мрії – легко. Один з найвідоміших курортів на Багамських островах Atlantis в одну з "Чорних п'ятниць" здивував клієнтів розпродажем турів до 50%.
"Менше десяти років тому листопад був місяцем з невисокими показниками продажів для автодилерів, одним з найгірших в році, тому багато хто з них вирішили використовувати "Чорну п'ятницю" в своїх цілях і переконалися, що люди готові в цей день купувати не тільки одяг і побутову техніку , але і великі покупки, – відзначає Джессіка Кордуелл, галузевий аналітик з Edmunds.com. – На американському ринку особливо активні Ford і Volkswagen, а багато жартують, що непоганий автомобіль можна купити за ціною дизайнерської сумки".