Тижні чоловічої моди сезону осінь-зима 2019/20 обіцяють бути насиченими та цікавими. Але, поки всі чекають першу чоловічу колекцію Celine в історії і роботу Вірджила Абло для Louis Vuitton, натхненну образами Майкла Джексона, в Лондоні вже відбулись головні покази. Vogue.ua вибрав три найцікавіші.
Шона Ленгардта-Мура, який раніше працював на аналогічних посадах у Calvin Klein, Ralph Lauren, Donna Karan і Bamford, призначили креативним директором британського бренду Belstaff у травні 2018 року, і ось тепер можна оцінити результати роботи, що тривала більше половини року. Прем'єрна презентація нової колекції відбулася у студії бренду на верхньому поверсі штаб-квартири Belstaff на Оксфорд-стрит.
"Я завжди був хлопцем Belstaff. Для мене справжнє щастя – бути креативним директором, адже це мрія всього життя", – поділився дизайнер перед показом. Байкерські куртки з овчини, канонічні тренчі, класичні пальта і куртки з темно-синього деніму – новому креативному директору вдалося переосмислити класику бренду, але повністю зберегти його ДНК.
Одним з власників Kent & Curwen вже кілька років є Девід Бекхем. Тому після показу, що відбувся в ці дні в Лондоні, у модному світі з'явиться ще одна колекція, зроблена під кураторством прізвища Бекхем. У Kent & Curwen вирішили запустити жіночу капсулу, її появу очікують в магазинах напередодні сезону осінь-зима 2019/2020. Девід Бекхем так прокоментував новаторство: "Жінки завжди носили одяг Kent & Curwen, наприклад, светри для крикету і регбі, і ось тепер у них з'явиться власний відділ від бренду. Ми завжди відчували, що можемо дати жінкам більше".
Вікторія Бекхем (у костюмі Victoria Beckham) відвідала шоу разом зі своїм чоловіком, а також другом Кімом Джонсом, креативним директором Dior. Після показу вона сказала: "Я думаю, що те, що зробив Деніел (Деніел Кернс – головний дизайнер Kent & Curwen, прим. ред.), було чудово. Багато речей відмінно працюють на жінок, і у нього є дійсно хороша форма штанів. У мене є штани Kent & Curwen, я їх ношу багато років. Я думаю, що жіноча капсула стала справжнім сюрпризом, цього ніхто не очікував". Однак і традиційна чоловіча колекція мала вигляд енциклопедії якісного класичного чоловічого одягу.
"Ви знаєте, який вигляд мають люди, які з Мілана завжди їздять в гори на вихідні? Отже, у вас є костюми для катання з дев'яти до п'яти, а після п'яти починаються великі хутра, дрібні собаки і яскрава барвиста графіка", – говорить головний дизайнер Будинку, Джеймс Лонг. Саме такою і була його колекція сезону осінь-зима 2019/20.
Робота, представлена в Лондоні, настільки рясніла деталями, що розглядати хуліганські бомбери і светри з Міккі Маусами можна вічно. Обрана Лонгом, тактика ефектного використання кольорових плям, поки що повністю себе виправдовує. З тих пір, як дизайнер приєднався до команди Iceberg (2016 року), продажі зросли на 300 відсотків, і у бренду з'явилося 40 нових точок продажів у США, плюс ще 40 в материковому Китаї. Тому союз британця Лонга з італійським брендом – блискучий і безпрограшний.