Щоб пошити кутюрну сукню, потрібні сотні годин. Щоб показати її на подіумі – менше ніж півхвилини. Ймовірно, у зв'язку з цим Джамбаттиста Валлі не влаштовував шоу цього сезону. Замість нього він вирішив ближче ознайомити гостей з унікальними дизайнами бренду.
Валлі представив близько 30 суконь у паризькому готелі "Шангрі-Ла", де експонував їх протягом трьох годин, так гості змогли побачити майстерність музейного рівня. Сукні, які відкривали "виставку", мали вигляд покритих свіжими квітами. Рожева сукня з тафти здавалася посипаною пелюстками півонії, а білу коктейльну сукню з графічним вирізом на плечі прикрашала квіткова вишивка в вигляді жоржин і троянд.
Валлі сказав, що хотів би звернути увагу на "хірургічну точність кутюрного ательє на шляху до створення ідеалу". Наприклад, на пошиття одного з фірмових пишних убрань з оборками з тюлю Giambattista Valli зазвичай потрібно близько 300 годин ручної роботи. Сукні з деталями у вигляді кейпів, широких шлейфів і декору з метрів пінистого тюлю підтверджують серйозність слів дизайнера.
Головною новиною року стала співпраця Валлі з шведським модним гігантом H&M. Тепер у шанувальників бренду з'явиться можливість придбати модернізовані версії культових пишних убрань за приємними цінами. Звичайно, якщо встигнуть. Адже реакція на капсульну колекцію була приголомшливою: понад 600 мільйонів осіб поділилися фотографіями перших моделей у своїх соціальних мережах. Такого успіху не очікували ні Валлі, ні H&M.
Переглянути всю колекцію Giambattista Valli Couture осінь-зима 2019/2020.