Італійський бренд Salvatore Ferragamo представив першу у своїй історії святкову рекламну кампанію. Називається вона Patchwork of Characters і присвячена молодим людям різного віку і місця проживання, яких об'єднує один погляд на красу.

Обличчями кампейну стали Маланка Ферт, Чуан Хі, Фаб'єн Добб, Тевін Стілл і Рю Ванкью, зняла яких фотограф Софія Маламут. Так, зустрічати різдвяний сезон в Salvatore Ferragamo пропонують у строкатих шовкових вбраннях, наче зшитих з хустинок, а також в чорно-білих монохромних образах. Причому, креативний директор бренду Пол Ендрю не створював окрему святкову колекцію, а показав, як можна стилізувати речі з колекції Salvatore Ferragamo Resort 2019. У магазини вона потрапляє саме на початку грудня.