Бренд POUSTOVIT представляє різдвяний проєкт про істинні цінності, вміння радіти життю і цінувати його якість. Головним елементом нового проєкту стала лінія carry over суконь, випуск яких не прив'язаний до сезонних колекцій. Дизайнерка сподівається, що їх передаватимуть у спадок.
У новому різдвяному проєкті Лілія Пустовіт повертається до своїх перших колекцій, в яких дизайнерка використала лише 3 головні кольори: чорний, білий і червоний. У центрі уваги – лаконічні і жіночні сукні довжини міді з незвичними деталями в крої. Завершальними елементами стали великі золоті аксесуари і зібрані вручну накидки з чорного та білого екохутра.
Історію про жіночу дружбу команда на чолі зі стилісткою Сонею Солтес зняла в інтер'єрах нового ресторану Wine Love. "Ми прагнули створити місце про любов і радість життя, про пристрасть і свободу", – так визначили атмосферу Wine Love його власники.
"У цій зйомці ми хотіли відобразити жагу до життя і повернення до традицій творення і гедонізму. Жити для себе і в ім'я краси, бути чарівною і легкою, надихати і надихатися – все це те, що може стати тим самим джерелом енергії в умовах підвищеної турбулентності епохи", – кажуть стиліст Соня Солтес і фотограф Анна Брудна.
Фотограф: Аня Брудна
Стиліст: Соня Солтес
Моделі: Юля, Лера Кос, Дарина Дериземля
Hairs: Павло Лотник
MUA: Євгенія Козлова
Локація: Wine Love