Tiffany & Co. назвали ім’я нової глобальної амбасадорки бренду — Розе, учасниця південнокорейського дівочого гурту Blackpink, дебютує в межах диджитал-кампанії Tiffany HardWear.

"Мені завжди подобалося носити прикраси Tiffany. А те, що цей культовий бренд тривалий час був частиною мого життя, робить цю подію ще особливішою, — повідомила Розе. — Для мене велика шана й утіха брати участь у кампанії HardWear".
Колекція Tiffany HardWear дебютувала у 2017 році. Ключовим джерелом натхнення для неї слугував браслет 1971 року з архівів бренду, а також динаміка й енергія Нью-Йорка. Кампанія акцентує на сміливих прикрасах, їхніх ланках та індустріальних формах, що вміло грають з пропорціями й балансом.