Кілька тижнів тому надійшло офіційне підтвердження, що Ріанна запускає з LVMH свій власний модний бренд. Зараз же барбадоська співачка представила перші речі з дебютної колекції Fenty, так вона ще більше розпалює інтерес своїх шанувальників. Ріанна знялася для першої digital-обкладинки T: The New York Times Style Magazine. Речі з першої лінії Ріанни повністю відповідають стилю співачки: джинсові сукні, двобортні жакети і сукні-сорочки складного крою. Всі вбрання доповнені сонцезахисними окулярами-масками і босоніжками з ремінцями.
"Я поступово розвивалася у світі моди, – розповідає Ріанна. – Спочатку я носила модні речі, купувала їх, стала впізнаваною завдяки моєму стилю, а потім почала співпрацювати з брендами. Я ніколи не хотіла просто ставити своє і продавати ліцензії. Я дуже практична, тому не думала поспішати. Хотіла завоювати повагу оточення як дизайнер".
Повністю побачити дебютну колекцію Ріанни можна буде 22 травня. А придбати речі з нової лінії – в поп-ап магазині в Парижі з 24 травня, а з 29 травня – на офіційному сайті бренду.