Balenciaga і онлайн-платформа Farfetch об'єдналися для створення ексклюзивної капсульної колекції, присвяченої збереженню видів тварин, чия чисельність постійно зменшується. У лімітованій серії представлені речі для жінок, чоловіків і дітей.
Госе Невес, засновник, співголова і головний виконавчий директор Farfetch, сказав, що привабливість такої співпраці полягає в можливості надати покупцям унікальні продукти: "Balenciaga дуже популярний серед наших клієнтів, тому ми схвильовані колаборацією з брендом. Це ексклюзивні речі, які не можна знайти де-небудь ще. Нам здається, що колекція порадує як шанувальників бренду, так і приверне увагу інших покупців".
Головна особливість капсули – зображення тварин, що є під загрозою зникнення, таких як північний білий носоріг, синій кит і гігантська панда. Колекція, яка буде запущена в межах спеціальної онлайн-кампанії, сподівається надихнути клієнтів на підвищення обізнаності про збереження видів та підтримку Міжнародного фонду охорони природи.