Український бренд взуття Ali Saulidi з кожною колекцією доводить, що космос ближче, аніж здається. В освітніх роликах, знятих спеціально для Vogue UA, чотири особистості розповідають про те, що для них означає космос. Герой першого ролика, дизайнер Антон Шнайдер, говорить про майбутнє, гравітацію і те, що він візьме з собою на іншу планету.
Відповідає Антон Шнайдер:
1. iPhone 15. Тому що буде важко доставити його з Землі, коли він вийде через кілька років. Беру заздалегідь.
2. Музичний мульти-інструмент. Синтезатор, струнні, ударні та аудіо-система в одному корпусі. З вбудованим комп'ютером і операційною системою, що допомагає робити музику.
3. Протиударний надінтелектуальний квадрокоптер-розвідник з камерою і екстра-світлосильним суперзум об'єктивом.
4. Чорний універсальний костюм військово-спортивного крою. Зручний і довговічний. З функцією телепортації.
5. Потужний лазерний проектор, здатний випалювати зображення на поверхнях.
6. Кросівки Ali Saulidi з колекції Space Tourister. Без них не пустять. Там завуч стоїть поруч з терміналом й перевіряє взуття.
7. Нескінченний миттєвий реплікатор. Робить копії предметів.
8. Безкінечний кишеньковий генератор енергії з конвертером видів енергій.
9. Двомісний літальний апарат. Кабріолет. Білий колір.
10. Персональну електронно-обчислювальну машину здатну безпровідно підключатися до всесвітньої мережі інтернет. З нескінченним об'ємом пам'яті й оперативки.
Ідея: Olya Shapovalova, Ali Saulidi
Відео: Yuriy Mashkov, Yaw Hinne, Kostiantyn Lishchyna
Виробництво: Olya Shapovalova