Рай на землі: рекламна кампанія Louis Vuitton Menswear оcінь-зима 2020/2021

Французький модний Дім Louis Vuitton представив нову кампанію чоловічої колекції сезону осінь-зима 2020/2021. З огляду на назву лінійки Heaven on Earth ("Рай на землі"), в основу кампанії, світлини до якої робив Тім Вокер, лягла утопічна ідея, де хмари слугують символом свободи, єдності й миру.

imageLouis Vuitton Menswear осінь-зима 2020/2021

Колекція, що отримала назву "Рай на землі", візуалізує утопічне й сюрреалістичне середовище, яке показує небо, додаючи грайливого духу дитинства Абло, який дизайнер неодноразово використовував у попередніх колекціях. Абло пояснює, що в процесі знімання моделі "ухиляються від обмежень і кордонів", "являють собою казкові тіла, що плавають небом, виходять за межі будь-якої земної території й досліджують простір без упереджень".

Louis Vuitton Menswear осінь-зима 2020/2021

Колекція також уособлює деякі з основних цінностей роботи Абло в Louis Vuitton, мета яких — створити "світ мрії" без забобонів і надихнути на інклюзивність і єдність у різноманітності. Сам одяг являє собою повсякденний і невимушений підхід до пошиття, поєднуючи звужені силуети з елементами вуличного одягу. Колекція, сповнена казкових принтів блакитного неба, текстур і кольорів.

Louis Vuitton Menswear осінь-зима 2020/2021

Головне завдання колекції — переписати історію класичного костюма і по-новому розфарбувати традиційний чоловічий дрес-код. Абло досліджує стосунки між чоловіком і його костюмом упродовж усього життя, починаючи з раннього віку.

Популярне на VOGUE