Ювелірний Дім Cartier представив рекламну кампанію одного з головних запусків цього року — годинника Pasha. Обличчям кампанії стали відразу кілька відомих усім осіб — Рамі Малек, Віллоу Сміт, Мейзі Вільямс, Джексон Ван і Трой Сіван. Кожен з них демонструє свій унікальний шлях до успіху, сміливість і різноманітність, з якими асоціюється годинник Pasha. Працював над рекламною кампанією фотограф Крейг Макдін.
Про свою участь у цьому проєкті нам розповів Рамі Малек, який здобув міжнародну популярність завдяки головним ролям у "Богемській рапсодії" і серіалі "Я — робот":
— Чого Вас навчив успіх?
— Я називаю себе справжнім щасливцем, адже маю змогу віддатися улюбленій справі, яку обожнюю. Мені надзвичайно важливо робити те, що мене мотивує й захоплює, зберігаючи відданість своїй справі.
— Pasha привертає увагу своїм оригінальним дизайном, що кидає виклик традиціям годинникової майстерності. Як би Ви описали дух цієї моделі?
— Мені подобається, що в Cartier вміють поєднувати сучасні коди із шанобливим ставленням до класики. Саме в Pasha поєднуються сила й делікатність.
Нагадаємо, що кожен з п’яти героїв, які ввійшли до Pasha Community, широко дивиться на світ і не боїться пробувати щось нове. Зокрема, англійська актриса Мейсі Вільямс залучена до безлічі творчих проєктів водночас, віддаючи перевагу командній роботі, актор Рамі Малек вибирає складні і яскраві ролі, що виходять за межі традиційних стандартів Голлівуду. Артисти Трой Сіван і Віллоу Сміт поклалися на власну сміливість, щоб заявити про себе, і повірили у свою творчість і багатогранність. Тим часом китайський співак Джексон Ван — джерело натхнення для цілого покоління, він спонукає молодих людей бути самими собою.