Корисний карантин разом з Bottega Veneta, Alexander McQueen і Loewe

Всі використовують карантин для вдосконалення своїх навичок, вирішення давно відкладених справ або організовують онлайн-вечірки з друзями. Тим часом модні бренди вирішили використовувати власні соціальні мережі, щоб запропонувати свої варіанти розваг під час самоізоляції.

image

Починаючи із затишних кіновечорів Bottega Veneta і закінчуючи серією художніх проєктів Alexander McQueen, кожен знайде щось для себе. Тоді як ваш старий шкільний друг раптово став неперевершеним пекарем в Instagram, далекий родич — ентузіастом поезії, а сусід — суперзіркою TikTok, чому б вам не надихнутися в лідерів індустрії моди й спробувати щось нове?

Bottega Veneta

Ініціатива Bottega Veneta — Bottega Residency — в офіційних соціальних каналах (YouTube, Spotify й Instagram) бренду представлятимуть різноманітний інтерактивний контент. Як говорить креативний директор лейбла Денієл Лі: "Творчість і сила лежать в основі Bottega Veneta. У цей вкрай сумний час почуваємося відповідальними за уславлення цих цінностей, щоб запалити почуття радості й надії в нашому суспільстві та за його межами". Жива музика, кулінарні рецепти та вечірні фільми — усе це на порядку денному бренду.

Alexander McQueen

McQueen Creators — це новий проєкт бренду, який спонукає підписників творчо взаємодіяти зі своїми улюбленими роботами Александра Макквіна, щоб ділитися ними через свої канали в соціальних мережах — від створення 3D-моделей до домашньої вишивки. Креативна концепція змінюватиметься щотижня й охоплюватиме онлайн-заняття від команд і працівників бренду.

Loewe

Період #StayAtHome означає, що відвідування художньої галереї й музею нині неможливе. Не хвилюйтеся: дозвольте ініціативи Loewe En Casa задовольнити ваші художні вподобання. Серію онлайн-семінарів, турів і заходів транслюватимуть через Instagram Live бренду в будні й вихідні, збираючи разом колишніх колабораціоністів і фіналістів Loewe Craft Prize, щоб вшанувати "ремесло, інновації й художнє самовираження".

JW Anderson

JW Anderson вирішив організувати серію запитань і відповідей з друзями бренду, тож закликав своїх підписників вибирати, кому вони хотіли б поставити запитання. Поки склад гостей ще не оголошений, але відомо, що першим на запитання відповідатиме Тайлер Мітчелл. Аудиторії JW було доручено надіслати особисті повідомлення або відео зі своїми запитаннями до відомого фотографа й режисера.

Популярне на VOGUE