У київський бутік Chloe приїхала нова весняно-літня колекція – дебютна для креативного директора бренду Наташі Рамсей-Леві, яка змінила на цій посаді романтичну британку Клер Вейт Келлер.
На презентації в Києві представники Chloe розповіли, що Рамсей-Леві народилася в Парижі, і з дитинства оточена модою, тому завжди була впевнена, що не обов'язково розбиратися в модних тенденціях і знати імена дизайнерів, щоб мати стильний вигляд. Головне – не боятися експериментувати і шукати речі, які справді радують.
На імпровізованому показі гості змогли розглянути ключові образи колекції, яка стала своєрідним вшануванням минулого марки. Наприклад, грайлива сукня з принтом в індійському стилі, натхненна періодом роботи Карла Лагерфельда в Chloe, а саме, його колекцією 1967 року, маскулінні деталі – це спогади про роботу Фібі Файло, а денім і зображення коней нагадують про роки, коли колекції для бренду створювала Стелла Маккартні . Також гості змогли розглянути і оновлену лінію аксесуарів – знамениті сумки Drew з цього сезону тепер мають ювелірні ручки-ланцюжки і називаються Drew Bijou, а черевики Rylee поєднують у собі ковбойський вільний дух і французький фірмовий шик.
Ознайомитися з колекцією і розглянути її ближче прийшли редактори глянцевих видань і стилісти.