Напередодні новорічних свят шведський бренд H&M представляє новорічну рекламну кампанію у форматі міні-серіалу з шести епізодів. Режисером проекту став Метт П'ємонт, а головні герої: модель Грейс Елізабет, блогери-двійнята Елізабет і Вікторія Леонгарт, актриса Обрі Плаза, модель і музикант Адоніс Боссо, модель і актор Ерік Рутерфорд. Кожна серія присвячена гостям імпровізованого готелю Mauritz, де різноманітність колекції продемонстрована в коротких історіях з життя неординарних героїв.
Колекція вдалась атмосферною і, в той же час, універсальною: серед моделей є святкові образи для яскравих вечірок і суперм'який затишний трикотаж на кожен день. У новорічну капсулу увійшли образи для кожного члена сім'ї. Так, для жінок з'явився затишний oversized-трикотаж в життєрадісних відтінках, сукні вільного крою, мереживні і шифонові блузи, спідниці та брюки в традиційну клітинку. А чоловіки можуть знайти одяг спокійних тонів, прикрашений святковими паттернами і графічними малюнками.
Не забув бренд і про дітей: в колекції представлені образи в класичну клітинку і смужку, а також велика кількість жакардових тканин. Речі також декоровані блискітками, лелітками, мереживом і фановими принтами, які так подобаються дітям. Як бонус – нова колекція пропонує безліч незвичайних ідей для подарунків, якими буде приємно порадувати близьких.