Майже вся нова колекція Saint Laurent, що містить 48 образів, виявилася прозорою. І всі вироби зроблені з тієї самої тканини, що використовується для колготок. Ентоні Ваккарелло, який перевернув визначення прозорості з ніг на голову, частково віддав шану творам Сен-Лорана, коли ще в 1966 році він представив прозору блузу з великою кількістю перлів. Зі свого боку, Ваккарелло наповнив колекцію абсолютним і радикальним шиком і лукаво прокоментував, наскільки банальною стала прозорість у нашому житті.
За словами дизайнера, ця колекція призначена бути ефемерною, швидкоплинною, зникомою — майже так само швидко, як спалахує сірник, а потім згорає полум’я. Утім, він уже випередив будь-які запитання щодо того, як ця нова лінійка може бути комерціалізована. Для нього проведення звичайного осіннього показу, наповненого верхнім одягом, було, за його словами, "таким очевидним і очікуваним".
Saint Laurent представили бездоганні силуети у формі блуз з горловиною, спідниць-олівців і драпірованих суконь завдовжки трохи нижче коліна – форми, які відповідають самому визначенню пристойності, навіть якщо відвертості не було. Кольорова палітра варіювалася від темно-коричневого до карамельного, оливкового, охристого, шоколадно-коричневого, червоного та чорного. Серед аксесуарів головними стали тонкі ремені з лакованої шкіри, позолочені ланцюжки, босоніжки на танкетці або тонких підборах з ремінцем на щиколотці та масивні браслети.
Осінньо-зимова колекція Saint Laurent вийшла напрочуд суперечливою — особливо зважаючи на рівень відвертості, що оголює груди. Проте Ваккарелло усвідомлює різні думки та готовий їх прийняти: "Я волів би, щоб люди любили це або ненавиділи це, — сказав він, — ніж взагалі нічого не відчували".