Марія Грація К’юрі представила щемливу, майже повністю білу колекцію Dior Cruise 2026 — оду Риму, місту свого народження. Показ відбувся в розкішних геометричних садах вілли Альбані Торлонія, а відкрила його українська модель Карина Мазяр — зірка обкладинок Vogue Ukraine.
Нова курортна колекція перепліталась з елементами haute couture: ніжна, делікатна, з відчуттям крихкої романтики. Для самої дизайнерки це була глибоко особиста постановка, просякнута автобіографічними алюзіями, культурними шарами та історичним символізмом. Одним із джерел натхнення стала книга La Bella Confusione ("Прекрасна плутанина") — роман про Рим 1960-х.
К’юрі хотіла показати, наскільки важливим є Рим у світі моди. Вона нагадала про атмосферу солодкого життя 1950-х, розквіт місцевої кіноіндустрії Cinecittà та про знамениті модні Доми Valentino й Fendi, в яких сама працювала. Окрім цього, дизайнерка вшанувала Мімі Печі-Блант — спадкоємицю та меценатку, яка підтримувала сучасне мистецтво. Разом із донькою Ракеле К’юрі нещодавно відреставрувала її театр — Teatro di Cometa.
Показ відкрили чотири довгі, бездоганно скроєні ансамблі з двостороннього кашеміру, один із них — брючний костюм із фраком. "Таке можна створити лише вручну. Найпростіше — часто найскладніше", — прокоментувала К’юрі. Ця ідея — мінімалістична, але розкішна простота — втілилась у численних варіаціях довгих напівпрозорих суконь. Ефекти мережива вражали розмаїттям: 3D-квіткові аплікації, волани, листяні вирізи, ар-деко фестони, золота сітка, розшита шовковими торочками.
Це було визнанням стилю, який К’юрі формувала для Dior майже десять років — її внесок у спадщину модного Дому. Водночас у колекції звучали тонкі відсилання. Наприклад, образ під номером 63, напівпрозора сукня з хвилястими рюшами — виразна алюзія на білу колекцію Валентіно Гаравані 1968 року.
Фінал шоу став справжньою кульмінацією: сукні з "рідкого" золотого оксамиту й витончена вишивка бісером з ефектом trompe l’oeil, що створювала ілюзію античних драпірувань. Простота давньогрецького одягу, вже давно зачаровує К’юрі. І лише в останньому образі дизайнерка дозволила натяк на "закутий" торс — не корсет, а справжню броню.