Показ колекції Moschino Pre-Fall 2020 креативний директор бренду Джеремі Скотт влаштував у Музеї транспорту Нью-Йорка. Таке рішення він пояснив тим, що "метро – найважливіше місце міста, до того ж саме там можна зустріти поєднання того, що я роблю: високої моди і простоти, розкоші і приземленості".
Скотт спеціалізується на свого роду гіперреалізмі. Це він продемонстрував показом у вагоні метро, де представив об'ємні пуховики, збільшені бейсболки, гігантський червоний рюкзак і величезні логотипи, що прикрасили тренчі і шкіряні куртки. На контрасті з ними грали досить скромні спортивні костюми з кольоровими блоками, які перетворювалися на коктейльні сукні.
Цією колекцією дизайнер повернувся до своїх джерел – міських мотивів, завдяки яким його називають "дизайнером людей". Як студент інституту Пратта і дитина з Канзасу, він провів чотири роки в нью-йоркській підземці. Його спогади були просто на поверхні: Скотт впевнений, що метро – чудова річ, зокрема тому, що об'єднує багатьох людей. Це місце, де кожен різний, але по-своєму особливий. Якщо ви давно не каталися, спробуйте.
Переглянути всю колекцію Moschino Pre-Fall 2020.