Кожен свій показ український бренд FLOW The Label перетворює в маленьке і дуже затишне шоу: переносить глядачів то на вулиці Парижа, по яких гуляють дівчата з багетами в руках, то в пустелю. У новому сезоні гості показу потрапили в переосмислений світ Середнього Заходу, адже натхненням для дизайнера бренду Вікторії Баланюк став Том Сойєр.
Образ цього веселого хлопця, тільки перенесений в сучасне життя, чітко читався на подіумі. Штани з високою посадкою і м'якими шлицями, вільні сорочки, з навмисне подовженими рукавами, смішні панами і натуральні кольори – з одного боку занурювали в середину ХIX століття, а з іншого – підкреслювали прагнення жителів великих міст бути ближчими до природи.
Сама Вікторія Баланюк розповідає, що образ Тома Сойєра їй спав на думку, коли вона думала про сучасних дівчат – молодих авантюристок, кожен день яких схожий на велику пригоду: "Моя героїня з характером і шукає пригод. Їй потрібний функціональний одяг, але її емоційність і жага до життя роблять її гардероб трохи інфантильним. У ньому є місце і для романтичної сукні, і для широких практичних штанів".
Підтримують розслаблений, але, при цьому, динамічний настрій колекції аксесуари: м'які плетені сумки-торби, панами, створені разом з брендом Lili_knits, а також шкіряні аксесуари, зроблені в колаборації з pppartem.
Фото: Юрій Яцкулич
Переглянути всю колекцію FLOW The Label осінь-зима 2019/2020.