У рекламній кампанії для сезону весна-літо 2018, знятої фотографом Девідом Сімсом у співпраці зі стилістом Мауріціо Нарді, з'явилися нові обличчя Dior Homme, і це солісти групи Pet Shop Boys Ніл Теннант і Кріс Лоу. Ця колекція – ювілейна для арт-директора Кріса ван Аша. Ось уже десять років він відповідає за чоловічу частину Будинку, спираючись на досвід і секрети майстрів ательє.

Крім солістів групи Pet Shop Boys Ніла Теннанта і Кріса Лоу, в кадрі також з'являються молодий американський актор Чарлі Пламмер, Андреас Вольф, Генрі Рауш і Антон Джаггер. Всі фото витримані в стилістиці ностальгійної романтики. На романтичний лад налаштовують і мотиви троянд: улюблені квіти Крістіана Діора розбавляють чорно-білі портрети червоними акцентами, надаючи знімкам ще більше кінематографічності.
Читайте також:
Равенство полов: коллекция Dior Pre-Fall 2018
Встреча поколений: Кейт Мосс и Джиджи Хадид в рекламной кампании Stuart Weitzman