Перший погляд на костюми Erdem для Лондонського Королівського балету

Для нового спектаклю знаменитого британського хореографа Крістофера Вілдона під назвою Corybantic Games ("Несамовиті гри") в Лондонському Королівському театрі сценічні костюми створив особисто Ердем Мораліоглу. Прем'єра "Ігор" відбудеться 15 березня 2018 року.

image

Шовкові та атласні бюсти, брюки з високою талією, гофровані тюлеві спідниці, які каскадом спадають до щиколоток – всі наряди мають деталь, яка видає руку майстра краще, ніж бирка з назвою бренду – чорну оксамитову стрічку, пришиту вручну. Любитель вікторіанської моди Мораліоглу привніс в античну історію (спектакль заснований на діалогах з Платоном) свій власний авторський стиль, який ідеально вписався в костюми артистів. "Лінії дуже сміливі. Це виглядає так, немов я малював маркером по тілу. Я також виявив, що в цьому є відгомони моїх минулих колекцій – розповідає дизайнер, – це більш жива інтерпретація з моєї роботи для сезону весна-літо 2018 року, яка мала стільки спільного зі стилістикою 1950-х років, і навіть остання колекція осінь-зима 2018/19 також отримала своє продовження тут".

Всього дизайнер вигадав костюми для 21 танцівника. "Я думаю, що це була відмінна ідея зробити абсолютно нові речі, які були більш сучасними, ніж раніше", – говорить Мораліоглу. Дизайн повсякденного одягу – це дещо інша справа, ніж створення спеціалізованих костюмів, до яких завжди є практичні вимоги. "Я багато думав про те, що хтось може підняти свою ногу вище голови, коли я розробляв костюми, – розповідає дизайнер, – цей одяг повинен витримувати прання після кожного виступу. Також кожен костюм виконаний на замовлення для тіла конкретного танцівника, тому посадка повинна бути строга й індивідуальна". Під час сценічного виступу оксамитові стрічки, прикріплені до нарядів, перешкоджають рухам танцюристів, але й тут знайшлося інженерне рішення – Мораліоглу і команда зробили маленькі приховані петлі, щоби утримувати стрічки на необхідному місці і не обмежувати танець.

Популярне на VOGUE