Креативний директор Dior Homme, Кім Джонс, презентував свою першу рекламну кампанію сезону весна-літо 2019. Колекція створена в колаборації з художником Браяном Доннеллі, більш відомим під псевдонімом Kaws. Це не перша їхня спільна робота, раніше Kaws брав участь у підготовці дебютного показу дизайнера для французького будинку. Саме він створив рожеву квіткову скульптуру висотою в 10 метрів з 70 000 кольорів, яка прикрасила дебютний показ Кім Джонса на паризькому Тижні моди.
У новому рекламному кампейні, на знімках фотографа Стівена Мейзела, моделі позують на тлі масивної інсталяції художника з рожевих і чорних троянд. Серед них 19-річний принц Данії, Ніколай, який приміряв смугастий біло-блакитний костюм, в якому він виходив на шоу.
"Я хотів, щоб реклама відображала дух чоловічого літнього шоу і красу Dior, – сказав Джонс, – Я завжди хотів працювати з Kaws, думаю, у ньому є певний шарм, а його роботи говорять з людьми".