Креативний директор чоловічої лінії Louis Vuitton, Вірджил Абло, продовжує стирати межі звичного і ламати утворені стереотипи. Дизайнер представив свою дебютну рекламну кампанію сезону весна-літо 2019, яка сфокусована не на самих товарах бренду, а присвячена етапам дорослішання, таким чином, висвітлює головні цінності модного Дому.
У центрі уваги три головні герої: 3-річний малюк Аліїт, що грається з паперовими корабликами в татовому светрі з капсульної весняної колекції "Чарівник країни Оз", 7-річний хлопчик Лео Джеймс Девіс, що закриває очі від променів веселки, і 16-річний підліток Люк Праель, одягнений у куртку з маковим принтом. Крім того, у зйомці взяли участь Сід Тха Кід, Стів Лейсі, Октавіан і Блонді Маккой.
"Я хотів створити щось універсальне і людське в основі. Тому вирішив, що присвячу кампанію етапам дорослішання, а не чоловічому одязі. Що робить чоловіків чоловіками? Різні етапи життя: дитинство, підлітковий вік, юність і нарешті доросле життя" – прокоментував Абло свою рекламну кампанію.
Зйомками рекламного кампейну займався фотодует Інез ван Ламсвеерде і Вінуда Матадін, який працював з Louis Vuitton 2012 року. Крім того, Абло залучив до співпраці алжирського мультимедійного художника Мохамеда Буруіссу і голландського фотографа Раймонда Вуду.