Після довгих років роботи в будинках моди Jean Paul Gaultier, Christian Lacroix, Roberto Cavalli, Emanuel Ungaro, Revillon та Emilio Pucci дизайнер Пітер Дундас вирішив заснувати власний бренд. І хоча цей задум реалізовується у дуже непростий час, в умовах кризи й дуже жорсткої конкуренції, Пітера, здається, це ніскілечки не бентежить. Він точно знає, що вбрання, які він створює, не зостануться поза увагою.
"Мені подобається, коли жінки почувають себе спокусливими", – любить говорити він. Рідко коли червона доріжка обходиться без його суконь. Так, на початку року на "Греммі" його золоту магічну сукню вдягала Бейонсе, а на Каннському фестивалі музою дизайнера була Емілі Ратажковскі.
Перша круїзна колекція побудована на улюблених елементах стилістики Дундаса, відвертих і лякаюче розкішних. Блиск мільйонів леліток, хутро в поєднанні з денімом, надвідверті сукні, мережива й море вишивки – все має такий вигляд, ніби випало з шафи, яку не відкривали з 2006, але в цьому є і свої чари. У світі переможного фемінізму вже ніхто й не пам’ятає, якими уявляються ідеальні жінки альфа-дизайнерам.
Усю колекцію можна переглянути в розділі ПОКАЗИ.
Читайте також: