За два тижні до свого дебютного шоу для Burberry Деніел Лі представив свою першу рекламну кампанію для бренду. Однак у ній ви не побачите одяг авторства Лі — дизайнер брав участь лише у концептуалізації кампанії.
Лі, який обійняв посаду головного креативного директора Burberry в жовтні 2022 року, випустив кампанію зі спонтанним, неформальним настроєм і яскравим акцентом на британській ДНК Burberry.
Обличчями кампанії стали акторка Ванесса Редгрейв, виконавиця Shygіrl, репер Skepta та англійський футболіст Рахім Стерлінг. Кампейн знімали на тлі Трафальгарської площі, де розташовані Національна галерея та колона Нельсона, і мосту Альберта в Лондоні.
Лі вже встиг внести зміни до брендингу Burberry. Він оновив дизайн лицаря бренду, який востаннє використовував колишній креативний директор Burberry та друг Лі, Крістофер Бейлі. На логотипі з'явилося латинське слово prorsum, що означає "вперед", — його теж регулярно використовував Бейлі.
Крім того, масивний шрифт Burberry з гострими краями, що був перероблений Пітером Савіллом і Ріккардо Тіші, був замінений тоншим і м’якшим шрифтом синього кольору. На оновлений дизайн Лі надихнули написи в архіві Burberry початку ХХ століття.
Свою першу колекцію Деніел Лі для Burberry представить вже 20 лютого під час Тижня моди в Лондоні.