Український бренд Paskal представив рекламну кампанію до осінньо-зимової колекції Paskal, яка зветься Relocation. Присвячена вона переїзду і всім процесам, пов'язаним з цим. "Після переїзду, під час розпакування на новому місці, речі сприймаються зовсім інакше, ніж раніше. І звичайно ж, по-іншому застосовуються і використовуються", – розповідає Юлія Паскаль.

Ідея перемішування і змішування в самій колекції виражена за допомогою гри зі звичними речами. Наприклад, пальто зі штучного каракуля нагадує про шуби, які зберігаються в бабусиних шафах, а шифонова сорочка в руках одеситки перетворюється в спідницю.
Також Паскаль обіграла елементи пов'язані з переїздом – скотч і пакувальні плівки. Про них в колекції нагадує прозорий вініл, що покриває деякі речі.