Інститут кольору Pantone назвав головний колір 2020 року – це класичний синій. Леатріс Айзман, креативна директорка інституту, розповідає, що цей відтінок сприяє зниженню тривоги в світі, що переслідує сучасне суспільство.
Цього року команда Pantone в роботі вперше застосувала мультисенсорний підхід – зосередилась на асоціативному ряду, який викликає цей колір. Також врахували такі характеристики, як запахи, тактильні відчуття, смаки і звуки. Під час презентації Classic Blue компанія обіцяє подарувати глядачам максимально повне занурення. Для цього до проєкту залучили кілька партнерів: The Inside створює спеціальну тканину в цьому забарвленні, Audio UX придумали 200 семплів, що інтерпретують Classic Blue, а бренд Firmenich створив свічку і навіть желе.
Ми подивилися, як класичний синій представлений в колекціях цього сезону.