У Нью-Йорку відбулося масштабне шоу Versace – перше після оголошення про те, що бренд тепер є частиною новоствореного холдингу Capri Holdings Limited, в який також входять гіганти Michael Kors і Jimmy Choo, а Донателла Версаче на подіумі продемонструвала, що відтепер цільова аудиторія її бренду буде набагато ширшою, ніж раніше.
Відбулося шоу на території Нью-йоркської фондової біржі, що мало досить символічний вигляд, адже угода щодо купівлі Versace дорівнювала 2 мільярди доларів і курс на ще більшу комерціалізацію марки був очевидний. У центрі показу Донателла Версаче "вибудувала" репліку факела Статуї Свободи, зробленої в золотому кольорі, важливому для Versace. Сама дизайнер назвала цей факел не тільки символом міста, а й символом жінок, їх сил і можливостей.
Нову еру в історії Versace Донателла вирішила почати з підведення підсумків та звернення до архівів модного Дому. За основу італійка взяла знакову колекцію сезону весна-літо 1994, в якій її брат Джанні показав вже легендарну сукню Елізабет Герлі на шпильках. Його версію зразка 2018 року продемонструвала Вітторія Черетті.
Саму ж колекцію можна сміливо назвати однією з найбільш різноманітних в історії бренду – крім фірмових леопардових принтів, зухвалих міні, латексу і строкатих принтів Донателла Версаче продемонструвала досить стримані повсякденні комплекти, в яких легко уявити жительку Мангеттена, що поспішає до офісу. Вигляд такий хід має абсолютно логічний – Capri Holdings Limited планує збільшити продажі Versace більш, ніж в два рази, а на одному сексапілі нові плани виконати буде складно.
Однак Донателла всім своїм поглядом показує, що готова до нових викликів і готова масштабувати всесвіт Versace, але від його кодів відмовлятися не буде. На доказ – фінальний вихід моделі Амбер Валетти, які справжні фанати бренду напевно впізнали.