Зимовий сезон бренд IENKI IENKI зустрічає лижною "капсулою" і технологічними нововведеннями в регулярній колекції.
"У повсякденному одязі затребувана технологічність", – переконаний засновник IENKI IENKI, Дмитро Євенко. В новому сезоні він запускає лижну лінію, щоб на її прикладі випробувати інноваційні рішення і в подальшому використовувати їх в інших колекціях бренду. "Капсула" включає сім моделей курток і штанів. У листопаді вона буде ексклюзивно представлена на Net-a-Porter. Під цю лінію розширили виробництво і збільшили команду: тепер у компанії працює 160 людей і під Черкасами оснащений обладнанням для пошиття одягу новий великий цех.
"Casual зараз стрімко змінюється і поповнюється речами з технологічними інноваціями", – каже Дмитрій. Тому в його планах – впровадження елементів спортивного одягу в повсякденний. Це і нові системи склеювання тканини, які дадуть змогу досягти ефекту безшовної поверхні, і підстьобування, і матеріали на мембрані Gore-Tex, і внутрішні кишені та інші функціональні елементи.
Куртки з лижної лінії розробляли на основі бестселера Michlin, хоча від впізнаваного об'ємного силуету залишилися лише деталі. Вигляд дизайнерського жесту має тканина, з якої зшиті моделі чорного і сірого кольорів: вона нагадує костюмну тонку шерсть, хоча сам матеріал доповнений двошаровою мембраною.
Цей же прийом використаний і в основній колекції IENKI IENKI осінь-зима 2019/2020. У ній з'явилися класичні пальта з вовни в клітинку "принц Уельський". Верхній вовняний шар у цих моделях доповнює основу, що робить тканину непромокальною, зносостійкою і забезпечує продування. Нові жіночі моделі прямих пальт з поясом – теж результат роботи з інноваційними матеріалами. Зробити теплі і тонкі пуховики без простібки допомагає підкладка зі спресованого гусячого пуху, з якою IENKI IENKI працюють з минулого року. Серед новинок виділяється пірамідальна куртка з пришитим зверху дощовиком, що забезпечує додатковий комфорт дощовою зимою.
"Ми взяли активну участь у створенні тренду на пухові куртки oversize. Разом з тим ми усвідомлювали, що в майбутньому він піде на спад, – каже Дмитро. – А ми не планували бути поп-ап-брендом на сезон, тому зробили ставку на інновації і розвиваємо IENKI IENKI як бренд верхнього функціонального одягу".
Текст: Тетяна Соловей