У Парижі відбулося одне з найочікуваніших шоу всього сезону показів весна-літо 2019 – дебютну колекцію для Celine тут показав Еді Сліман, який змінив на посту креативного директора британку Фібі Файло. Те, що Celine вже ніколи не буде колишнім стало зрозуміло за кілька місяців до шоу, коли Сліман вирішив змінити написання назви бренду: прибрав звичний аксант, і,більше того, видалив всі попередні фотографії з Instagram-акаунту марки.
На подіумі в Палаці інвалідів трансформація продовжилася – з перших виходів моделей стало очевидно, що фокус Celine змінився на більш молоду аудиторію. "Тепер Celine обиратимуть дорослі доньки тих, у кого в шафі є Celine часів Фібі Файло", – перешіптувались модні інсайдери після показу. Так, головними на подіумі стали: безкомпромісна довжина міні, навмисні силуети, родом з 1980-х – з акцентом на лінії плеча і вузькій талії, і багато блиску.
Давалася взнаки і захопленість Еді Слімана рок-музикою – замість вільних жакетів його моделі носять шкіряні косухи, а замість акуратного мінімалістичного взуття – грубі черевики на шнурівці. Вся колекція Celine весна-літо 2019 має вигляд ідеального гардеробу для вечірки, вона починає жити і розкриватися з настанням темряви, тому для денних робочих буднів старим прихильницям марки варто пошукати щось ще. Компромісом тут може стати чоловіча колекція бренду. Це теж нововведення Слімана і показана вона була разом з жіночою лінією. Сам же дизайнер підкреслює, що весь одяг, показаний на чоловіках – це унісекс і жінки зможуть носити його легко. Чи робитимуть вони це – покаже найближче майбутнє.
Весь показ можна переглянути тут.