Український бренд пуховиків IENKI IENKI цієї зими взяв курс на подальше розширення асортименту. Тепер крім уже відомих дутих курток і аксесуарів у колекціях марки з'являться дві спеціалізовані лінії: трикотажна і гірськолижна.
"Ми і далі концентруємося на верхньому одязі, але розширюємо асортимент бренду спеціалізованими лініями. Так, один з головних кроків для нас цього сезону – запуск спортивного одягу для гірських видів спорту. Тепер IENKI IENKI доречні не тільки для прогулянок після катання, але і для активного дня на лижних схилах", – розповідає засновник бренду Діма Євенко.
Гірськолижний спорт – це не лише дизайн, але, перш за все, активна робота з технологіями, до яких в IENKI IENKI ставляться з особливим тремтінням. Наприклад, куртки з цієї лінії оснащені спеціальними пошуковими датчиками, а замість гусячого пуху у них застосували утеплювач під назвою PrimaLoft – його придумали на замовлення армії США ще в 1980-х і за цей час він довів свою перевагу над багатьма іншими матеріалами.
Також IENKI IENKI запускають трикотажну лінію, куди увійшли светри і шапки з кашеміру. Асортимент курток теж розширили і в новому сезоні додали низку нових моделей. На особливу увагу в колекції заслуговують MAC Coat і Duffle Coat – пальта за формою, але пуховики по суті. Такого ефекту вдалося досягти за допомогою нової технології роботи з пухом і унікальною вовною, вкритою мембраною, що не пропускає вологи.
Зйомки рекламної кампанії бренду проходили в Долині Смерті, відомій своїм соляним "рухомим" камінням. Місцевий ландшафт, що нагадує марсіанський, став ідеальним фоном для технологічної колекції бренду. Зняла її українка Саша Самсонова, серед клієнтів якої є Кайлі Дженнер, Сіара і Гейлі Бібер.