Американський бренд Michael Kors представив нову рекламну кампанію своєї другої лінії – MICHAEL Michael Kors весна-літо 2019. Головною героїнею кампейну стала топ-модель Белла Хадід.
Натхненний безперервною енергією сучасного способу життя, бренд залучив до зйомок Беллу Хадід, як ікону стилю jet-set, що уособлює головні коди модного Дому. Зйомки рекламної кампанії минули у студії в Нью-Йорку, а фотографом став Девід Сімс. "Белла Хадід – квінтесенція сучасного стилю jet-set. Вона перебуває в русі 24/7", – прокоментував Майкл Корс.
Бренд хотів створити універсальний гардероб, який стане ідеальним супутником для насиченого і швидкого темпу життя. Так, у новій весняно-літній колекції чоловічий крій сусідить з жіночими силуетами, денім та кросівки подружилися з сексуальними боді, а камуфляжний принт розмістився на трикотажних силуетних сукнях.
Лінія аксесуарів також поповнилася новими варіаціями класичних сумок-тоутів, рюкзаками, поясними сумками і кросбоді-моделями, які просто необхідні для щоденного ділового ритму життя. Центральне місце в колекції дісталося новій сумці CECE, яку бренд називає must-have аксесуаром нового сезону. CECE поєднує у собі лаконічний силует, м'яку шкіру і масивні деталі.