Італійський модний Дім Gucci представив нову рекламну кампанію годинників, джерелом натхнення для якої послугувала культура рукостискань. Зйомку Алессандро Мікеле довірив американському фотографові Арі Маркопулосу, а головним героєм кампейну став політичний діяч, який за сюжетом зустрічає різних людей, і всі вони носять новий годинник Grip і G-Timeless Automatic з колекції Gucci.

У центрі уваги нової рекламної кампанії – оновлена модель годинника Grip і нові версії G-Timeless Automatic. Дизайн моделі Grip відсилає до світу скейтбордингу і личитиме як дівчатам, так і чоловікам. Новий годинник щільно прилягає до зап'ястя і виконаний в двох дизайнах. Перша варіація наділена PVD-корпусом з жовтого золота, трьома віконцями, що відображають години, хвилини і дату, і PVD-браслетом з жовтого золота з гравіюванням GG. Інша версія годинника Grip оснащена сталевим корпусом і змінним зеленим ремінцем зі шкіри алігатора.
Модель годинника G-Timeless Automatic має сталевий корпус, оснащена циферблатом з чорного оніксу з культовим зображенням бджіл Gucci і сталевим браслетом. Також є другий варіант – зі сталевим корпусом із застібкою з жовтого золота 750 проби, циферблатом з блакитного лазуриту із зображенням бджіл і змінним синім ремінцем зі шкіри ящірки.