Французький модний Дім Dior представив нову рекламну кампанію колекції осінь-зима 2019/2020, під час створення якої дизайнер відштовхувалася від мотивів бунтарської елегантності і творчої зухвалості дівчат тедді з 1950-х. Для зйомок кампейну Марія Грація К'юрі запросила відомого італійського фотографа Бріджит Нідермайєр, яка реалізувала творчий задум дизайнера – діалог між минулим і сьогоденням, образним і художнім.
У зйомках рекламної кампанії взяли участь моделі Селена Форрест і Рут Белл. Дівчата позували в білих футболках з написами Sisterhood Is Global і Sisterhood is Powerful, що втілюють феміністичний дух колекції і вшановують літературні твори американської поетеси Робін Морган.
Сучасну інтерпретацію одержав знаковий для бренду жакет Bar, який отримав маскулінний крій, щільний матеріал, новий комір, і який зібрали шкіряним ременем на талії, аби відобразити фірмовий силует new look. Культову монограму Dior Oblique розмістили на джинсових сумках Dior Book Tote і Diorcamp, легендарна сумка Lady Dior набула матового виконання, а The 30 Montaigne bag представили в новій версії з подрібненої шкіри ягняти в вінтажному стилі.
Британська культура, що має велике значення для бренду, відображена в пальтах і панамах, прикрашених принтом тартан, ці ж елементи гардеробу з легкістю заприятелювали з візерунками the Toile de Jouy і анімалістичними мотивами. Знакова елегантність і жіночність Dior підкреслена дорогоцінними аксесуарами і взуттям от-кутюр: черевиками і туфлями з невеликими підборами і перлами, сонцезахисними окулярами, декорованими кристалами і панамами, прикрашеними ніжною чорною вуаллю, створеною Стівеном Джонсом, британським капелюшником модного Дому.