Тиждень моди в Мілані завершився показом Valentino весна-літо 2021. П’єрпаоло Піччолі вперше представив колекцію в Мілані замість традиційного шоу на паризькому Тижні моди. Рішення про перенесення показу дизайнер аргументував як підтримку італійської системи моди й працівників індустрії. Цього сезону Піччолі не тільки змінив помпезну локацію Salomon de Rothschild на ливарний завод Fonderia Macchi, але й задав новий вектор розвитку бренду. Дизайнер заявив, що тепер колекції Valentino будуть інклюзивнішими й модернізованішими, але водночас збережуться головні коди бренду. "Я зосередився на роботі над самобутністю Valentino, а не над його естетикою", — сказав П’єрпаоло Піччолі.
Під час роботи над колекцією Піччолі багато думав про романтику, він назвав це радикальним підходом. Дизайнер поставив собі запитання: що сьогодні означає бути радикальним романтиком? "Для мене це римується з індивідуальністю, зі свободою виражати свою неповторність і різноманітність, — міркує він. — Мода для мене — це спосіб говорити про цінності, які мають значення сьогодні. Істинне визнання інклюзивності. Терпимість і доброта. Це світ, про який я хочу розповісти через свою роботу".
П’єрпаоло Піччолі запросив на показ безліч різнопланових людей, молодих чоловіків і жінок з різних верств суспільства, щоб передати індивідуальність кожної людини. І все ж з погляду моди колекція мала більш згуртований вигляд, ніж зазвичай: обтічна, з меншою кількістю декоративних елементів і гіперболічних акцентів.
Піччолі розповів про своє нове бачення, починаючи з перших образів у колекції: він переосмислив класичну маленьку чорну сукню, яка тепер стала ультракороткою й вдягненою поверх чорних шортів. Дизайнер працював з мереживом і макраме як повсякденними образами, згадав про байкерські футболки й прозорі блузи, скомбіновані в парі з джинсами, що відсилають до моделей 1969 року. Свобода самовираження в колекції Піччолі також означає гендерну рівність. Багато які речі були представлені як для чоловіків, так і жінок, мали однакові форми, об’єми й тканини, серед яких блузки із шифону, костюми із шортами й в’язані гачком кардигани.
Піччолі повернувся до архівного зображення Анжеліки Г’юстон у квітчастій сукні й використовував його як джерело натхнення для серії барвистих суконь з тюлю й суконь-накидок. Крім флористичних суконь, до колекції ввійшли вечірні прозорі вбрання з романтичними шлярками всіх кольорів веселки. Що стосується аксесуарів, то Піччолі переглянув успішну серію Valentino Rockstud і збільшив у розмірі заклепки на сандалях на плоскому ходу й культових сумках.